Nabożeństwa

Święta Liturgia

Środa - 9.00 (Uprzednio Poświęconych Darów)
Piątek - 17.00(Uprzednio Poświęconych Darów)
 Sobota  9:00
Niedz.  7:00,  8:30,  10:00

Modlitwa za dusze zmarłych

Pon. - Sob.  9:00

Akatyst

Środ.  17:00

Dzień dziesiąty

10.07.2013

Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy Świętą Liturgią, podczas której wielu z nas przystąpiło do sakramentu Eucharystii. Po śniadaniu, wybraliśmy się na wyprawę, której celem było zdobycie szczytu górującego nad Szklarską Porębą, a mianowicie Szrenicy. Wraz z panem przewodnikiem wyruszyliśmy szlakiem, prowadzącym obok wodospadu Kamieńczyka, by po krótkiej wędrówce dotrzeć na Halę Szrenicką, z której już tylko parę kroków dzieliło nas od upragnionego szczytu. W dół zjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym, by pozwolić naszym nogom na odpoczynek.

Po obiedzie mieliśmy chwilę wolnego, a następnie udaliśmy się na orlik. Jednak głównym punktem dnia były otrzęsiny obozowe, które swoją obecnością uświetnił Liczyrzepa – Duch Gór. Zabawę zakończyliśmy ogniskiem oraz wspólnym śpiewem.

Przed nami ostatni dzień w Cieplicach.